Okoljska politika podjetja DAPZ
V podjetju DAPZ se zavedamo odgovornosti do okolja in vpliva, ki ga ima naša dejavnost – razvoj in izdelava orodij za brizganje plastike – na naravno okolje. Zato si prizadevamo za neprestano izboljševanje okoljskih vidikov našega delovanja z namenom zmanjševanja negativnih vplivov, optimizacije rabe virov ter spodbujanja trajnostnih praks.
Naša okoljska politika temelji na naslednjih načelih:
1. Spoštovanje zakonodaje in standardov:
Skladno z veljavno okoljsko zakonodajo in drugimi regulativnimi zahtevami si prizadevamo delovati v skladu z najboljšimi industrijskimi praksami.
2. Učinkovita raba virov in zmanjšanje odpadkov:
∘ Uporabljamo energijsko učinkovite procese in opremo.
∘ Spodbujamo racionalno rabo surovin in ponovno uporabo odpadnega materiala.
∘ S sistematičnim spremljanjem zmanjšujemo količino odpadkov in spodbujamo recikliranje.
3. Trajnostni razvoj izdelkov:
∘ Že v fazi razvoja in konstrukcije orodij upoštevamo načela ekološkega oblikovanja.
∘ Uporabljamo tehnologije in materiale, ki omogočajo daljšo življenjsko dobo orodij in manjši okoljski odtis.
4. Skrb za okolje pri proizvodnji in merjenju kakovosti:
∘ Pri vsaki fazi izdelave izvajamo nadzor in meritve, ki zagotavljajo ne le kakovost izdelka, temveč tudi skladnost z okoljskimi standardi.
∘ Redno vzdržujemo stroje in naprave za zmanjšanje emisij in preprečevanje onesnaževanja.
5. Ozaveščanje in vključevanje zaposlenih:
∘ Zaposlene redno izobražujemo o okoljskih ciljih in jih vključujemo v aktivnosti za zmanjšanje vpliva na okolje.
6. Neprestano izboljševanje sistema ravnanja z okoljem:
∘ Naš sistem vodenja okolja temelji na standardih ISO 14001 (če še ni vpeljan, ga lahko ta politika podpira kot osnovo za implementacijo).
∘ Spremljamo okoljske kazalnike in redno pregledujemo okoljsko uspešnost za doseganje ciljev.
Zaveza vodstva:
Vodstvo podjetja DAPZ se zavezuje, da bo z učinkovitim okoljskim upravljanjem prispevalo k trajnostnemu razvoju podjetja in širše skupnosti. S transparentno komunikacijo bomo vzpostavljali zaupanje z vsemi deležniki, tako znotraj kot zunaj podjetja.